Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

 

Θάνος Δημάδης: Η Δικαιοσύνη μίλησε απέναντι στους Κομμουνιστές δημοσιογράφους


Η Δικαιοσύνη μίλησε. Καταδικάστηκαν οι υπάλληλοι και οι εκφραστές του ΣΥΡΙΖΑ-Νίκου Παππά. 

Καταδικάστηκαν όλα τα πρόσωπα και τα μέσα εναντίον των οποίων προσέφυγα και είναι τα εξής:

*Μιχάλης Ψύλλος, πρώην ΑΠΕ.

*ΔημήτρηςΤρίμης, πρώην Πρόεδρος ΕΣΗΕΑ.

*Γιώργος Χριστοφορίδης, πρώην μετακλητός υπάλληλος του Νίκου Παππά από το "ΧΩΝΙ".

*Σταύρος Καπάκος, πρώην Γενικός Διευθυντής της ΕΡΤ επί ΣΥΡΙΖΑ.

*Βασίλης Ταλαμπάγκας, πρώην Γενικός Συντονιστής ΕΡΤ, επί ΣΥΡΙΖΑ.

*Νικόλας Βουλέλης, διευθυντής ΕΦΣΥΝ.

*Σπύρος Σιδέρης, ιδιοκτήτης του Independent Balkan News Agency.

*Ιωάννης Τριήρης, διευθυντής του Tribune.gr.

*Ελβίδα Δρακάκη, ιδιοκτήτρια του TheFaq.gr

*Κωνσταντίνος Αγόρης, διευθυντής στο "ΤΟ ΧΩΝΙ"

*ΑΠΕ

*ΕΡΤ

*ΕΦΣΥΝ

*ΧΩΝΙ

*Independent Balkan News Agency

*Tribune.gr

*TheFaq.gr

Μου επιδικάστηκε συνολική αποζημίωση ποσού 188.000 ευρώ μέχρι στιγμής για την προσωπική και επαγγελματική βλάβη που μου προξένησαν με τα συκοφαντικά στημένα ψεύδη τους.

Όλα τα πρόσωπα και τα μέσα εναντίον των οποίων προσέφυγα δικαστικά εκτός από την αποζημίωση, υποχρεώνονται να αποσύρουν κάθε δημοσίευμα εναντίον μου διαφορετικά υπάρχει ρήτρα επιπρόσθετης αποζημίωσής μου και προσωπική τους κράτησης όσο τα διατηρούν.

Παραμένω ενεργός μαχητής σε όλη τη λαίλαπα και την λάσπη μίας ψευδοαριστεράς καθότι οι ποντιακές μου ρίζες με καθοδηγούν πάντα σε ηθικές διεκδικήσεις.

Ευχαριστώ όλους όσους μου συμπαρασταθήκατε από την πρώτη στιγμή στον αγώνα μου!

Θάνος Δημάδης

 https://www.facebook.com/thanosdimadis/photos/a.431886856960793/1760702140745918/?type=3


Share:

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας και το σχόλιό σας. Παρακαλούμε να γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες. Σχόλια με τα λεγόμενα γκρίκλις θα διαγράφονται.